Publicat în Top-uri

10 cărți albastre citite de mine


Am dat de „curând” peste un articol cu lecturile albastre din biblioteca Anei (A drop of inspiration) și mi-am zis că ar fi frumos să o răscolesc pe a mea și pe cea de pe goodreads, pentru a căuta albăstrelele care mi-au plăcut cel mai mult de când m-am pierdut în mrejele cititului. Ordinea este una aleatorie.

Tratament special: Anna de Davine M. Vesco&Lexi B. Newman

20180816_145143

Am avut un zâmbet enorm pe față pe tot parcursul lecturii și nu-mi ajung degetele pe care le am ca să enumăr fiecare moment la care am râs până ce mi-au dat lacrimile. Gloria Montgomery este o tipă tare încăpățânată și adorabil de împiedicată! Este încântătoare, o mincinoasă nu prea talentată, fragilă ca o păpădie împrăștiată de adierea vântului, o fire singuratică și plină de secrete, dar, mai mult de atât, este și un magnet pentru probleme.

Moarte în familie (Vampirii Sudului, vol. 10) de Charlaine Harris

20180203_213126

De-a lungul seriei, viața blondei Sookie Stackhouse s-a bucurat de prea puține momente liniștite, deoarece mereu a intervenit ceva care să o dea peste cap și, vrând-nevrând, se trezea într-o nouă aventură ce putea fi oricând ultima. Am sperat de la acest volum la un altfel de final pentru cuplul meu preferat, dar nu a fost să fie.

Opal (Lux, vol. 3) de Jennifer L. Armentrout

20180816_152034

Ai crede că personajele și-au învățat lecția din volumul precedent, Onix, atunci când cineva anume le-a încurcat planurile și le-a dat peste nas în stil mare. Se pare însă că nu s-au învățat minte nici de data asta, iar consecințele au fost pe măsură. Recenzie.

Bariere de fum (Alina Marinescu, vol. 3) de Monica Ramirez

bariere-de-fum_monica-ramirez

Fiecare volum al seriei are ceva al lui care te ține lipit cu ochii de pagini, de parcă povestea ar putea dispărea din mâinile tale, înainte ca măcar să apuci să clipești. În Bariere de fum, trecutul se întoarce și lovește exact acolo unde doare cel mai tare. Unii câștigă câteva momente de respiro, iar alții încearcă să nu piardă și mai mult decât au făcut-o deja. Recenzia aici.

Întoarcerea (Am murit, din fericire, vol. 1) de Theo Anghel

20180816_144947

O lectură care-ți captivează atenția de la primele rânduri, fiind scrisă într-o manieră originală, plină de mister și momente amuzante, datorate atât spiritului sălbatic al Orianei, cât și celor doi îngerași neastâmpărați ce se ciondănesc cu fiecare ocazie, Ama și Abel. O lectură pe care n-o vei putea lăsa din mână absolut deloc. Am scris mai multe aici.

Fascinația (Crossfire, vol. 4) de Sylvia Day

20180816_145623

Relația tumultoasă a Evei Tramell cu Gideon Cross continuă să fie pusă la grea încercare. Chiar dacă acum sunt căsătoriți și au reușit să treacă deja peste numeroasele obstacole ce le-au tăiat calea de când s-au cunoscut, acest lucru nu-i ține la distanță pe cei care încă le vor răul. De data asta, autoarea ne prezintă povestea și din perspectiva lui Gideon, astfel că putem să aflăm temerile și neliniștile ambelor personaje.

Măști și secrete de Corina Cîndea

20180816_144755

Ador orice este scris de Corina, încă de când i-am descoperit cărțile pe Wattpad. Stilul ei te vrăjește pur și simplu și, odată ce te-a prins, nici că îți mai dă drumul. Britt și Maddox sunt ca șoarecele și pisica. Nici nu știi care e unul și care e altul, că, în secunda următoare, și-au și inversat rolurile. Se atrag și se opun cu aceeași intensitate, de teamă că nu sunt ceea ce are nevoie celălalt.

Cioburi de stele (Constelații, vol. 1) de Amie Kaufman&Meagan Spooner

20180816_144454

Plin de umor şi de răsturnări de situaţie, pe alocuri cu ceva elemente SF, Cioburi de stele ocupă un loc important printre romanele mele preferate. Doi străini ce n-au deloc încredere unul în celalălt ajung să devină doi tovarăşi ce încearcă pe cât posibil să-şi facă mai uşor şi mai plăcut drumul spre salvare, ca, mai apoi, prietenia şi dragostea să le iasă într-un final în cale. Recenzie.

Sub aceeași stea de John Green

20180816_145354

Este o carte foarte emoţionantă, dar totodată, presărată şi cu momente amuzante, care te va face să treci prin toate stările posibile şi care nu te va lăsa să te plictiseşti absolut deloc. Autorul ne prezintă povestea a doi adolescenţi care luptă zi de zi împotriva aceleiaşi boli cumplite şi care ne arată că realitatea nu e întotdeauna ceea ce vrem noi să vedem: o lume ideală unde toţi suntem perfecţi şi în care nu putem fi atinşi de nimic.

La jumătatea drumului spre mormânt (Vânătoare nocturnă, vol. 1) de Jeaniene Frost

20180816_145520

Cartea ne-o prezintă pe Cat, o tânără pe jumătate moartă care vânează vampiri. Însă, într-una din așa-zisele misiuni, dă nas în nas cu Bones, un vampir care-i vânează la rândul său pe cei ca el. Atracția dintre cei doi stă să explodeze în orice clipă, deși încearcă să se țină la distanță. Dacă le reușește sau nu, sunteți nevoiți să aflați singuri. Iar mie îmi rămâne să sper că vreo editură de-a noastră ne va încânta cândva cu traducerea întregii serii.


Voi ce lecturi albastre aveți în bibliotecă pe care să ni le recomandați?

11

Autor:

O găsiți la andreea.ilie17@yahoo.com.

9 gânduri despre „10 cărți albastre citite de mine

  1. Foarte faine titluri, „Bariere de fum” de Monica Ramirez am citit si eu – o serie de exceptie – si am pus ochii pe ” Cioburi de stele”. De Jeaniene Frost am citit „Once burned” si mi-a placut mult, ar trebui publicate aceste serii ale ei.

    Apreciat de 1 persoană

  2. „Opal” de Jennifer L. Armentrout și „Bariere de fum” de Monica Ramirez sunt cărțile mele preferate din cele enumerate de tine. Le-am citit și recitit cu aceeași plăcere și pasiune de fiecare dată când mi-au căzut în mână și de fiecare dată m-au motivat să dau ce e mai bun din mine.

    Am mai citit și „Sub aceeași stea” de john Grenn care m-a lăsat indiferentă, în timp ce „Întoarcerea” de Theo Anghel promite o serie interesantă.

    Din restul cărților (necitite de mine), vreau să citesc neapărat „La jumătatea drumului spre mormânt” de Jeaniene Frost. Seria asta o am în format PDF de cel puțin 8 ani, dar niciodată nu am reușit să o încep din diverse motive. Dar mă gândesc că dacă nu s-a continuat publicarea seriei, o să fiu cumva dezamăgită de ea.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.