Publicat în Top-uri

Top 5 | Cărți care m-au dezamăgit… [2018]


… sau de la care aveam mai multe așteptări.

lacrimi-de-ingeri.jpg

1. Lacrimi de îngeri. Dincolo de viaţă – Ioana Dumitrăchescu (recenzie)

Autoarea reușește să creeze o adevărată învălmășeală în ceea ce a dorit să transmită. Au fost prea multe subiecte abordate, iar pentru mine, chestia asta a năruit întreaga poveste. S-a pierdut în multe idei și a acordat prea puțină atenție fiecăreia. Deși inspirată din realitate, povestea mi-a părut neverosimilă. A lipsit credibilitatea pe care o așteptam de la ea, multe lucruri nu au avut sens, iar pe alocuri am găsit exprimări aiurea și neconcordanțe între subiect și predicat.

moartea-zboara-cu-low-cost_1_fullsize.jpg

2. Moartea zboară cu low cost – Lucia Verona

Nu mi-a plăcut faptul că tot ce se petrecea era previzibil. Îți dădeai seama repede cine erau făptașii primelor două „aventuri”. Aș fi vrut ceva mai multe pagini, suspans și adrenalină de la autoare, să mă țină în priză măcar jumătate de carte. Vinovații sunt creionați a nu fi prea experimentați și ajung a fi prinși în extrem de puțin timp, deoarece sunt neglijenți în a-și ascunde faptele și cred că vor reuși să scape.

49137999_2083107305065949_3900909058818834432_n

3. Magia dragostei – Lisa Dale

Modul în care au fost creionate personajele m-a enervat destul de tare, iar povestea nu m-a atras nici ea prea mult. Lana este prea nehotărâtă și se dă precum bate vântul, lăsându-se condusă de alții, iar Karin disperă din cauză că nu poate rămâne însărcinată, ajungând să-și pună în pericol căsnicia și relațiile cu ceilalți prin deciziile iraționale pe care le ia. Aproape toată cartea au fost astfel, fiecare dintre surori acționând așa cum o ducea capul, fără să țină deloc cont de sfaturile celor din jur.

cov-rid3-500x767

4. Război în doi (#1) – Mirela B. Florentina (recenzie)

Am sperat că o să am parte de o poveste care va aduce ceva nou pe lângă clișeul „dragostea dintre fata bună și băiatul rău”, am sperat că autoarea va oferi un suflu proaspăt lecturii și că va pune în altă lumină acest aspect. Am avut destul de multe așteptări, am fost prinsă în capcana copertei și am rămas ușor dezamăgită. Sper ca volumul doi să compenseze acest început.

de-vorba-cu-emma-book-fb.jpg

5. De vorbă cu Emma – Vitali Cipileagă

Nu prea am rezonat cu această carte. Pur și simplu nu m-a ținut acolo, lipită de paginile ei. Adevărul este că nici eu nu am avut stare și am lălăit-o mai bine de o săptămână cu ea, când, în mod normal, aș fi putut să o dau gata într-o zi. Astfel că am oferit-o mai departe cuiva care chiar s-a bucurat de ea, mai mult decât am făcut-o eu.

Au fost totuși câteva fragmente și citate care mi-au plăcut destul de mult, încât să le păstrez: „Se zice că totul e în mâinile noastre. Dar mâinile noastre în mâinile cui sunt?” 


Ce cărți v-au dezamăgit pe voi în 2018?sss

Autor:

O găsiți la andreea.ilie17@yahoo.com.

2 gânduri despre „Top 5 | Cărți care m-au dezamăgit… [2018]

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.