Publicat în Tag-uri şi lepşe

Leapșa: 2019 review


Bună, dragilor! Această leapșă începe să devină deja tradiție la fiecare început de an, deoarece Ghanda de la Jurnalul unei cititoare mă provoacă din nou să-mi analizez lecturile anului trecut și dorințele care și-au găsit împlinire sau nu pe parcursul său. Mulțumesc mult! ❤

Sursă foto: aici.

1) Câte cărţi ai citit în 2019?

Conform goodreads, am citit 68 de cărți. Dar dacă este să mă iau după lista mea, am citit 70. Cele două care fac diferența nu se află adăugate pe goodreads, așă ca acesta nu le ia în considerare. Deocamdată. :))

2) Dintre ele, care au fost cele mai memorabile (în sensul bun)?

O parte dintre cărțile care mi-au plăcut cel mai mult le găsiți în anul meu în cărți 2019.

3) Care e cel mai frumos citat pe care l-ai descoperit în 2019?

„- Nu trebuie să ceri voie să trăiești!” – Jocul de-a v-ați ascunselea (Em Madara)

4) Ce carte citită în 2019 ţi-a displăcut/te-a dezamăgit cel mai tare?

Aventurile unei soții cuminți de Meredith Wild&Helen Hardt a fost una dintre cele mai dezamăgitoare lecturi ale lui 2019.

5) Ai participat la vreun eveniment literar anul trecut (lansare, târg de carte etc)? Dacă da, care a fost preferatul tău?

Nu se putea să lipsesc de la Târgul de carte Gaudeamus. Noutatea pentru mine a fost plasarea acestuia în Pavilionul B2 Romexpo unde nu am fost niciodată (doar în cel central mi-am făcut de cap :)) ), așa că a fost o zăpăceală până am reușit să găsesc editurile și lansările la care îmi doream să particip.

6) Care este cel mai bun film pe care l-ai văzut în 2019?

A doua parte din Maleficent. I just love it! ❤

7) Ce cuvânt rezumă cel mai bine anul 2019 pentru tine?

Chiar nu știu ce cuvânt ar putea descrie cel mai bine tot ce a însemnat 2019 pentru mine. Știu doar că am încercat și am avut parte de câteva lucruri noi. Primul meu loc de muncă, unde lucrez încă. Prima dată când am mers la sală, dar m-am oprit la un moment dat. Sper să o reiau anul acesta. Am luat primele mele lecții de dans (kizomba, salsa, bachata) și mi-au plăcut, însă aveau loc cam departe de casă și târziu, iar, între timp, începusem și cursurile la master, așa că nu mai aveam timp de ele, deoarece se suprapuneau orele unele cu altele. Nu știu dacă le voi mai relua.

8) E vreun moment de anul trecut pe care nu vrei să-l uiţi?

Nu cred că este vreunul.

9) Ce dorinţă ţi s-a împlinit în 2019?

Am devenit ceva mai responsabilă din anumite puncte de vedere, așa cum mi-am dorit anul trecut, însă nu am scăpat de aparatul dentar. Mai durează. Puțin, sper. :))

O dorință pe care am avut-o din 2017 a fost să-mi găsesc un job potrivit cu ceea ce am învățat și care să-mi placă. S-a împlinit în primăvară.

10) Scrie o dorinţă pentru anul 2020.

Îmi doresc sănătate, să scap de aparat (doar nu are de gând să aștepte până ies la pensie, nu?!), să termin cu bine disertația, să călătoresc mai mult (mi-aș dori să vizitez măcar o țară!), să o las mai moale cu shopping-ul de cărți (prea multe necitite în bibliotecă) și să particip pentru prima dată la Bookfest. Plus altele. ^^


Le provoc pe Marina Costa (blogul ei) și pe Geo (Just reading my books) să ne spună cum a fost anul lor 2019. Dacă sunt și alți doritori, vă poftesc să o preluați, cu mențiunea de a spune de unde ați luat-o. Iar cei care nu au un blog, vă aștept comentariile la această postare.

3a.png

Autor:

O găsiți la andreea.ilie17@yahoo.com.

5 gânduri despre „Leapșa: 2019 review

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.