Publicat în Tag-uri şi lepşe

First date book tag


Salutare! Revin cu o nouă provocare, de data aceasta de la Cătălina (We are Women of Letters). Mulțumesc frumos! Acest tag a fost tradus de către ea – l-a găsit chiar aici.

1. Întâlnirea ciudată – o carte în care s-a simțit ceva. Nu a fost o carte rea, dar nu a avut acea scânteie pentru tine.

IMG_20170602_145710

Pasiunea unei femei de Virginia Henley – primul volum. Mi-a plăcut, nu zic nu, însă a doua carte a avut acea sclipire pe care o căutam și mi s-a părut mult mai bună!

2. Întâlnirea ieftină – o carte care s-a transformat în ceva mai puțin decât te-ai așteptat

Rivalitate de Edith Wharton. O carte drăguță, dar nu ceva extraordinar.

IMG_20160816_132718

3. Întâlnirea bine-pregătită – mai bună decât te-ai așteptat

Inima de foc de Linda Howard a fost o astfel de carte pentru mine! O explozie de aventură, mister și pasiune!

4. Fierbinte, dar proastă – o carte drăguță, dar nu așa mișto la interior

Aici nu am nimic de spus.

5. Blind date – o carte pe care ai citit-o fără a ști nimic despe ea

Elixirul dragostei de Eric-Emmanuel Schmitt. 

6. Întâlnirea pe fugă – o carte pe care ai citit-o foarte repede

Jocuri periculoase de Jackie Collins. Extrem de scurtuță și de ușor de citit. S-a terminat mult prea repede pentru mine. Aș fi vrut mai mult de la ea.

IMG_20170625_172458

7. Revenirea – o carte pe care ai citit-o după un book hangover și acesta a ruinat cartea pentru tine

Deobicei, când pățesc asta, fac orice altceva și nu citesc mai nimic, pentru că știu că degeaba aș încerca. Decât să-mi strice lectura lipsa mea totală de chef, mai bine nu citesc cu zilele și mă orientez spre altceva până ce îmi revin.

8. Întâlnirea pentru care ești excesiv de entuziasmată – o carte pe care ai simțit-o că încerca prea mult

Cred că o să zic pas și aici. Nu îmi trece nimic prin minte în privința asta.

9. Întâlnirea perfectă – cartea care a făcut totul perfect pentru tine

Prin cenușă de visuri de Oana Arion. Superb. Memorabil. Absolut fascinant. M-a lăsat fără cuvinte la propriu (de aceea, și recenzia este una întârziată! încă încerc să le găsesc pe cele potrivite).

Aș vrea să spun că este preferatul meu din întreaga serie, dar, cel mai probabil, presimt că ultimul volum o să-mi dea una peste nas, de o să văd stele verzi, și mov, și albastre, și… de toate culorile!

IMG_20170824_120036

10. Întâlnirea umilitoare – o carte de care te rușinezi dacă recunoști că ți-a plăcut/te rușinezi dacă ești văzut în public citind-o pentru cine știe ce motiv

Recunosc că am citit FSOG, Crossfire, cărți de Sandra Brown și altele asemenea. Dar am făcut asta în camera mea, nu în public. De fapt, am citit o carte de SB în timpul unui curs la facultate, dar nu mi se prea dădea atenție, așa că nu am avut de ce să mă rușinez când ajungeam la momentele pasionale dintre protagoniști. :))

Însă unul din motivele pentru care nu citesc în public prea des, este faptul că nu mă pot manifesta așa cum o fac acasă. Aș fi nevoită să mă controlez, pentru a nu speria lumea de lângă mine, dacă, de exemplu, aș avea o criză de râs sau mi-ar da lacrimile în centrul orașului. Așa, acasă, este doar fratemiu care se uită la mine ca la o nebună, atunci când încep să râd singură.

Le provoc mai departe pe Hopeless, Mili & Iasmy, Oli & TynaAlina și Geo.

Dacă mai dorește și altcineva să facă acest tag, vă invit cu drag să îl preluați. Puteți răspunde fie pe blogul personal (nu uitați să menționați de unde l-ați luat), fie aici în comentarii. Enjoy! 😊

capture-20170630-084158

9 gânduri despre „First date book tag

    1. Foarte mult! ^^ Cu siguranţă că va face asta! Oferă mai mult decât te-ai putea aștepta, încât nu poţi să nu te întrebi ce surprize vei mai întâlni în ultimul volum. După cum stau lucrurile, se anunţă evenimente de proporţii uriașe, cu mult mai memorabile! ❤

      Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

