Publicat în Fragmente

Fragmente #10 – Nemuritoarea Starling (Emblema eternității #1) de Angela Corbett


IMG_20170830_203418

„- Îmi place compania, a spus el. Mulțumită aventurilor tale cu ATV-ul pe apă, mă voi bucura din nou de prezența ta săptămâna viitoare.

Fusese atât de hotărât în ceea ce privea pariul, încât eram curioasă ce plănuise.

– Îmi spui ce facem sâmbăta viitoare? am insistat eu.

– Nu, a răspuns el cu un zâmbet șiret.

– Nu-mi dai niciun indiciu? am întrebat.

El s-a gândit puțin, apoi m-a tachinat.

– Până la final, probabil că vei fi deja îndrăgostită de mine.

Am rămas cu gura căscată.

– Ăsta e un țel impresionant, Alex.

Nu mai fusesem niciodată îndrăgostită de nimeni.

– Vrei să punem pariu? a întrebat el.

Am mijit ochii.

– Te-am cunoscut acum o săptămână, am răspuns. Nici măcar nu știu dacă o să-mi mai placi sâmbăta viitoare, deci nici nu se pune problema să mă îndrăgostesc de tine în șapte zile.

– Ai dreptate, a fost el de acord și colțurile gurii i-au zvâcnit. Probabil că se va întâmpla mai devreme.”

6

2 gânduri despre „Fragmente #10 – Nemuritoarea Starling (Emblema eternității #1) de Angela Corbett

  1. Bănuiesc că e de bine, dar dacă încă ai îndoieli, te anunț că mâine vine și recenzia cărții. Dar eu îți recomand să începi să dai deja paginile. Nici n-o să știi când ai terminat cu ea! 😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

