Publicat în Tag-uri şi lepşe

THE SEASONS TAG


42c0d10564023f2b1cd96a3031e1c9c2--four-seasons-art-the-four-seasons-vivaldi

Hey, dragilor! Am găsit acest tag la Ioana de pe The One That Reads (apropo, vă invit pe blogul ei, dacă nu l-ați descoperit încă!). Mi s-a părut tare drăguț și am zis să-l împrumut și eu!

1. O carte cu personaje înfloritoare ca o zi de primăvară.

O să trișez puțin și o să aleg seria Alina Marinescu a Monicăi Ramirez. Pe parcursul celor 6 volume, personajele evoluează din toate punctele de vedere, încât sunt momente când pari să nu le mai recunoști, din cauza situațiilor cărora sunt nevoite să le facă față. Și tocmai aceste evenimente, de cele mai multe ori neașteptate și extrem de periculoase, fac ca ele să pară atât de reale, încât ajungi să te întrebi dacă undeva, cumva, acești agenți operativi se mișcă printre noi, ca și când ar fi de-ai noștri, niște oameni simpli ce-și duc traiul de zi cu zi, și nu doar niște umbre ce au menirea de a ne salva fundurile de antagoniști.

seria-alina-marinescu-6-volume-4859-4

2. O carte cu o poveste atât de steamy și de fierbinte precum o săptămână caniculară de vară.

Dacă tot am dat-o pe serii, aș vrea să menționez Crossfire de Sylvia Day. O poveste foarte fierbinte, pasională și plină de scântei. Îți dă tare multe palpitații, nu alta!

3. O carte cu un final atât de schimbător și neașteptat precum trei luni de toamnă.

Recviem pentru un asasin de Monica Ramirez, volumul final al seriei. A fost mai mult decât am putut suporta.

pachet-crossfire-sylvia-day-seria-completa-5-volume-3352-4

4. O carte cu un personaj cu un suflet rece ca prima ninsoare din iarnă.

Gideon Cross, dar și Eva Tramell. Două suflete reci care își refuzau nevoia de a mai simți cu adevărat iubirea, fericirea și speranțele pentru un nou început. Asta până când o simplă „întâlnire” într-un hol le schimbă traiectoria sufletelor și îi îndeamnă să simtă.

După cum se vede, m-am limitat doar la aceste două serii. Cine zice că nu poți să faci un tag, folosindu-te doar de atât? :))

Dacă dorește cineva să preia tag-ul, sunteți liberi să o faceți. Nu uitați să menționați sursa. Pe data viitoare! ^^

capture-20170630-084158

 

4 gânduri despre „THE SEASONS TAG

  1. Vai, ce frumos! Inca de cand ai spus ca vrei prelua si tu tag-ul, am asteptat cu nerabdare sa vad ce carti/serii regasesti la fiecare anotimp. Ma bucur ca ti-a placut si ca l-ai dat mai departe, personalizat de tine si cu propriile tale opinii! :* Inafara de seria Alina Marinescu, pe care inca nu am citit-o, sunt de acord cu tine in toate celelalte privinte.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Mulțumesc! Abia aștept un alt tag de genul! 💜
    Ce-i drept, cu o mică întârziere, dar am apărut. Am stat ceva să mă gândesc ce să aleg și, până la urmă, m-am limitat doar la aceste două serii. Probabil mai aveam în cap și alte titluri citite, dar la ora asta nu le cunosc! :))

    Apreciază

Lasă un răspuns

