Publicat în Concursuri

Câștigător Concurs Aniversar #1 – Fragmente de decembrie


A sosit momentul mult așteptat! În primul rând, aș dori să vă mulțumesc pentru participare și pentru cuvintele frumoase la adresa noastră, a blogului și a mea. Vreau să le urez bun venit celor care m-au „găsit” zilele astea și sper să vă fac să poposiți mai mult pe aicișea.

12347983_1003372233039467_2258779354750471482_n
În al doilea rând, o să vă povestesc puțin cum a avut loc alegerea câștigătorului. Am folosit post-it-uri pe care am scris numele voastre. Le-am amestecat bine de câteva ori și le-am dat drumul să cadă, fiecare răspândindu-se pe unde a nimerit. :)) Am luat data de astăzi, 17 decembrie, am adunat 1 cu 7 și am numărat bilețele până am ajuns la 8, acesta fiind:

✌ Adrian R. Ivan

Felicitări câștigătorului, dar și celorlalți participanți! Nu va întristați, vor mai fi concursuri și veți avea mai mult noroc data viitoare.

Adrian, trimite-mi datele tale (nume, prenume, adresa și codul poștal) aici. Ai la dispoziție 3 zile.

coollogo_com

3 gânduri despre „Câștigător Concurs Aniversar #1 – Fragmente de decembrie

Lasă un răspuns

