Publicat în Apariţii

Noutăți prin blogosferă!


Editura Quantum Publishers

Vol. 2 al seriei Urlet în tăcereTe văd de Marina Neagu.

16299456_566376983571806_6094963039905192566_n.jpg

Fragment:

„— Sara, am auzit vocea lui Markus, chiar când reuşisem să mă aşez.
M-am răsucit spre el şi am lăsat toată ura să îmi răzbată prin ochi.
— Să nu îndrăzneşti să îmi vorbeşti. Nici măcar să nu te apropii de mine, i-am spus printre dinţii încleştaţi de furie.
Cuvintele mele l-au făcut să tresară de parcă o palmă l-ar fi pocnit peste faţă. Pe lângă faptul că îndrăznise să atace pe unul dintre cei mai apropiaţi prieteni, fapt care mă revolta mai mult decât puteam exprima în cuvinte, nu înţelegeam ce mai dorea de la mine? Oare ce se aştepta să fac? Să îi cad la picioare şi să îmi declar dragostea nemuritoare?”

Sursa aici.


Editura Paladin

Cheia de sticlă de Dashiell Hammett

cheia-din-sticla-cover_big

În America anilor 1930, un politician corupt aspiră să urce pe scara socială căsătorindu-se cu fiica unui senator, dar planurile îi sunt zădărnicite când devine principalul suspect într-o crimă. Însărcinat să investigheze asasinatul este chiar prietenul lui cel mai bun. Va reuşi acesta să-şi ducă la bun sfârşit misiunea sau va încerca să muşamalizeze omorul?

Ned Beaumont îşi luă mâinile de pe cadavru şi se ridică în picioare. Capul mortului căzu puţin spre stânga, departe de bordură, așa că faţa îi era acum luminată în întregime de felinarul de la colţ. Era tânăr, iar expresia de furie întipărită pe chip era intensificată de rana întunecată care-i traversa fruntea, de la marginea părului blond şi buclat, până la una dintre sprâncene.

Sursa aici.


Editura Epica

Dumplin’ de Julie Murphy

16463200_1551228581555722_3154633061234972988_o


capture-20161017-044417

Un gând despre „Noutăți prin blogosferă!

Lasă un răspuns

