Publicat în Tag-uri şi lepşe

The Disney Song Book Tag


Am dat peste acest tag drăguţ pe blogul lui Yuki (Yuki Black’s Library) şi pe cel al Cristinei (Healthy Reading), aşa că am zis să-l fac şi eu, deoarece a trecut ceva vreme de când am făcut unul.
untitled-vert1. Part of Your World (Mica sirenă). Ce lume dintr-o carte te-ar putea disney-aladdin-poster-vertschimba pentru ca tu să faci parte din ea?
♫ Sunt mai multe lumi ce mă îndeamnă cu atâta dezinvoltură să mă las pradă mrejelor lor, dar mă voi rezuma doar la una: lumea în care trăiesc Rephelimii Simonei Stoica, o lume unde timpul şi cuvântul îşi unesc forţele în a-ţi da peste cap tot ceea ce credeai că ai trăit cu adevărat.
2. Let It Go (Frozen). Ce carte nu ai vrut să o termini pentru că ai iubit-o aşa de mult?
♫ Au fost destule cărţi ce mi-au transmis acest sentiment sublim. Mândrie şi prejudecată de Jane Austen este una dintre ele.
3. Beauty and the Beast (Frumoasa şi Bestia). Ce carte crezi că nu va fi uitată?
♫ Doar una? Cred că glumeşti! Fiecare carte e specială în felul ei, având mare grijă ca, într-un fel sau altul, să lase o urmă semnificativă printre amintirile noastre.
4. So This is Love (Cenuşăreasa). La ce carte ai ezitat, dar ai sfârşit prin a o iubi?
Ce ne spunem când nu ne vorbim de Chris Simion – a fost o adevărată plăcere s-o citesc, deşi nu mă aşteptam.
5. Friend Like Me (Aladdin). Ce personaj ai vrea să-ţi fie cel mai bun prieten?
♫ Şi aici, numărul creşte considerabil! Alex din seria Alina Marinescu de Monica Ramirez. Cei care aţi citit cărţile, îl ştiţi deja. Nu mi-e cunoscut pe deplin motivul, dar mi-ar place să-l am ca prieten.
6. Reflection (Mulan). Ce carte ţi-a schimbat modul de a gândi?
Clipa de Douglas Kennedy şi seria Alina Marinescu de Monica Ramirez – rânduri profunde şi atât de realiste, ce te lovesc ca un şuvoi de apă rece, arătându-ţi cât de cenuşie şi plină de secrete tenebroase poate fi lumea din jurul tău.
7.Colors of the Wind (Pocahontas). Cui îi dai mai departe acest tag?
♫ Oricine este binevenit să-l preia! ^_^
Lasă un răspuns

