Publicat în About, Cuvinte

Să dansez curcubeul de pe norul tău


C9imxt1UwAAa1YA

Photo: Twitter – Jennifergrenz

Aș vrea să te văd alergând prin sufletul meu

Să dansez curcubeul de pe norul tău,

Aș vrea să descurci ițele din al meu cap

Să te privesc în ochi și… să nu te mai scap,

Aș vrea s-alungi negrele-mi gânduri de pe frunte

Să hoinăresc printre amintirile-ți cărunte,

Aș vrea să te văd alergând prin sufletul meu

Să-mi regăsesc inspirația și al meu dor.

capture-20160928-044054

2 gânduri despre „Să dansez curcubeul de pe norul tău

Lasă un răspuns

