Publicat în About, Uncategorized

23 martie 2017 (lansare seria Alina Marinescu)


promo-librex-scope

Deși am mai participat la lansări de carte până în prezent, puține la număr de altfel, este pentru prima dată când scriu despre una. Consider că cel mai bine ar fi ca voi, dragi cititori, să participați în persoană la astfel de evenimente, pentru a putea simți toate emoțiile care vă trec înainte de lansare, în timpul ei și după ce momentul a trecut și și-a luat zborul, lăsând în urma sa frânturi de sentimente pe care vi le veți aminti mereu cu drag, știind că ați luat și voi parte la ele.

Din dorința arzătoare de a o cunoaște într-un final pe Monica Ramirez, una dintre autoarele mele de suflet, mi-am zis că, orice s-ar întâmpla (aproape orice), voi reuși să ajung la (re)lansarea seriei Alina Marinescu, de care știți deja că o ador! Dacă nu ați reținut încă acest lucru, îmi face mare plăcere să vă tot bat la cap cu asta și să vă reamintesc cât de multe pierdeți, de nu veți pătrunde cât mai repede în lumea plină de umbre și necunoscut a agenților operativi.

received_10154475301937666

Și uite-mă ajunsă în București, preluată de rephelimul meu preferat și pierdută în micul său „rai” de cărți. *bookaholica din mine oftează ori de câte ori își amintește asta* Bună, Simo! Mi-a părut tare bine să te revăd! Am rămas restanțiere cu niște poze, dar nu-i bai, recuperăm noi data viitoare. Hugs!

Și cum vă povesteam eu așa, la scurtă vreme, ne îndreptam deja spre locul în care se desfășura evenimentul. Aveam senzația plăcută că seara aceea urma să fie una incendiară și că n-o voi uita prea curând. Și chiar așa a fost! Lăsăm totuși partea cu „n-o voi uita prea curând” deoparte deocamdată. Întrebați-mă peste un an-doi ceva despre ea, iar atunci o să vedem dacă s-a adeverit și partea asta. De-abia a trecut aproape o săptămână și încă e proaspătă în mintea mea. :))

FB_IMG_1490815978417

Seara a început spectaculos, nici nu se putea altfel. Toate persoanele (în special cele de gen feminin) din încăpere erau cu privirile curioase ațintite pe agenții operativi care parcă pluteau pe lângă noi, pregătiți să ne ia cu asalt prin mișcările lor de feline și cu armamentul din dotare, la cel mai mic gest din partea noastră. Erau atât de aproape de noi, încât, dacă m-aș fi mișcat puțin, pe unii dintre ei chiar aș fi putut să-i ating și să le verific tatuajele, cum spunea cineva pe acolo. Nu dau nume, fiindcă știe acea EA despre cine vorbesc. Love you!

Mi-a plăcut faptul că Monica a dansat, ceea ce a fost o surpriză neașteptată de care m-am bucurat enorm. A fost minunat de urmărit sincronizarea lor, toate gesturile și mișcările grațioase, iar emoția transmisă a atins cote maxime. Cel puțin pentru mine.

FB_IMG_1490815969458

Momentul de dans a fost superb conceput și mi s-a părut cam scurt, deși chiar a durat ceva. N-aș fi spus nu la încă o „porție” din atmosfera plină de suspans creată de dansul autoarei și al băieților de la Taboo Boys. Pur și simplu, actul lor dădea dependență! Am avut ciudata impresie de parcă i-aș fi avut pe Alex și Alina în fața mea, într-o luptă a voințelor, care pe care, niciunul nedorind să cedeze prea ușor. M-am simțit ca și cum aș fi luat parte la o misiune alături de ei, atât de prinsă eram în tot ce se întâmpla acolo pe scenă. Unde mai pui faptul că, în același timp, încercam să rămân și cu niște amintiri vizuale în memoria telefonului Andrei (Duca de la Reader’s Republic), sora mea de breaslă.

După aceea, momentul dinamic a fost urmat de o discuție liberă, o interacțiune despre AM între Monica, un domn regizor de teatru și fani. Acesta dorește să facă o piesă de teatru după unul dintre volumele seriei și voia să știe de la noi mai multe amănunte despre legătura dintre personajele principale, despre ceea ce Alex iubea la Alina, despre scena care ne-a plăcut mai mult. Bineînțeles că noi, aceia care am vorbit, am încercat să ne axăm pe legăturile Alinei cu toate personajele, nu doar pe cea cu Alex (eu tot pe Marius îl iubesc!). Ceea ce a ieșit, mai mult sau mai puțin, găsiți chiar aici și aici.

received_10154475186137666

Noroc cu filmulețele, deoarece eu chiar nu-mi mai aminteam a doua zi ce am scos pe gură. Partea aceea s-a evaporat total din capul meu. Am fost atât de emoționată, încât mi se înroșiseră și urechile, detaliu de care nu știusem până atunci. Dar a avut grijă aparatul foto să imortalizeze acele clipe, în caz că voiam să uit. Mulțumesc!

Ca la fiecare lansare, au urmat pozele (multe, multe poze!) cu autoarea și cu armele din recuzită și nelipsitele autografe! A fost o seară cu adevărat frumoasă, de care ne-am bucurat cu toții. Mulțumim pentru show-ul incendiar și seria fenomen, Monica! Mulțumim, Librex, pentru că ne încântați, de fiecare dată, cu evenimente altfel! Și felicitări pentru tot ceea ce faceți, oameni frumoși!

capture-20160928-044054

5 gânduri despre „23 martie 2017 (lansare seria Alina Marinescu)

Lasă un răspuns

