Publicat în Fragmente

Fragmente #4 – Descătușarea (Crossfire #5) de Sylvia Day


6b7dc898ac9ed788b5ad1c88e79353bc

„- Vrei să ne jucăm de-a secretara obraznică? îmi șopti Eva.

Mâna ei era într-a mea, cu cealaltă cuprinzându-mi bicepsul meu când am intrat în birou. I-am aruncat o privire, savurând invitația ei, și am văzut râsul cald din ochii ei.

– Mai trebuie să și lucrez ceva azi, i-am răspuns sec.

Ea îmi făcu cu ochiul și îmi dădu drumul, așezându-se cuminte pe unul dintre scaunele din fața mesei mele de lucru.

– Cu ce pot să te ajut, domnule Cross?

Zâmbeam când mi-am atârnat sacoul în cuier.

-Ce părere ai avea dacă i-aș cere lui Chris să-mi fie cavaler de onoare la nuntă?

M-am întors exact la timp pentru a-i vedea expresia surprinsă. Eva clipi nedumerită.

– Serios?

– Ce zici?

Lăsându-se pe spate, își puse un picior peste celălalt.

– Aș vrea să aud părerea ta mai întâi, înainte să ți-o spun pe a mea.

M-am așezat pe scaunul de lângă al ei, în loc să mă instalez în cel din spatele biroului. Eva era partenera mea și prietena mea cea mai bună. Aveam să abordăm această problemă, la fel ca orice altceva, unul lângă altul.

– După Rio, intenționam să-i cer asta lui Arnoldo, după ce discutam cu tine.

– Eu nu aș avea nimic împotrivă, zise ea, și mi-am dat seama că vorbea serios. E o decizie pe care trebuie să o iei pentru tine însuți, și nu pentru mine.

– El înțelege ceea ce există între noi și că ne face bine și mie, și ție.

Eva zâmbi.

– Mă bucur.

– Și eu. Mi-am frecționat bărbia. Dar după noaptea trecută…

– Care parte din noaptea trecută?

– Cina cu Chris. M-a pus pe gânduri. Lucrurile s-au schimbat. Și mai e ceva ce mi-a zis doctorul Petersen. Eu doar…

Eva se întinse și mă luă de mână. Am căutat cuvintele potrivite.

– Vreau să am lângă mine, atunci când vei intra în biserică, pe cineva care știe totul. Nu vreau să existe nici urmă de prefăcătorie. Nu pentru ceva atât de important. Când vom sta față în față și ne vom rosti jurămintele, am nevoie să fie… real.

– O, Gideon. Se lăsă să alunece din scaunul ei, lăsându-se pe vine lângă mine, la genunchiul meu. Ochii îi erau umezi și luminoși, ca un cer de furtună imediat după o ploaie purificatoare. Bărbat superb ce ești, șopti ea. Nici măcar nu știi cât ești de romantic.

I-am prins fața în palme, trecându-mi degetele mari peste lacrimile care îi alunecau pe obraji.

– Nu plânge. Nu suport să te văd plângând.

Ea mă prinse de încheieturi și se ridică, apăsându-și gura peste a mea.

– Nu-mi vine să cred cât sunt de fericită, murmură ea, buzele ei șoptind cuvintele pe pielea mea. Uneori nu mi se pare real. Ca și cum visez că o să mă trezesc, și o să-mi dau seama că sunt încă pe podeaua din holul de la intrare, uitându-mă la tine pentru prima dată și imaginându-mi toate astea fiindcă mi le doresc cu atâta ardoare.

Eu am tras-o în poală, ținând-o în brațe și îngropându-mi fața în gâtul ei. Eva reușea întotdeauna să spună ceea ce eu nu puteam.

Mâinile ei trecură prin părul meu, apoi îmi coborâră pe spate.

– Chris va fi încântat.

Închizând strâns ochii, am prins-o mai ferm în brațe.

– Tu ai făcut toate astea.

Ea făcea totul posibil. Ea mă făcea pe mine posibil.

– A da? râse ea încet, dându-se în spate pentru a ma atinge pe față cu degete blânde. E doar meritul tău, asule. Eu sunt doar norocoasa care a câștigat un loc în rândul întâi.

Brusc, căsătoria nu mi se mai părea o garanție suficientă pentru ceea ce însemna Eva pentru mine. De ce nu exista ceva cu o forță mai mare decât simpla bucată de hârtie care îmi dădea dreptul de a o numi soția mea? Jurămintele erau o promisiune, dar ceea ce îmi trebuia mie era o garanție că în fiecare zi din viața mea avea să existe și Eva. Voiam ca inima mea să bată în același ritm cu a ei și să se oprească deodată cu a ei. Să fie împletite inextricabil, pentru a nu ajunge să trăiesc nici măcar o clipă fără ea.”

Sursă gif: pinterest.

capture-20161017-044941

13 gânduri despre „Fragmente #4 – Descătușarea (Crossfire #5) de Sylvia Day

      1. Sper c-o sa-mi placa. Chiar mi-as dori sa raman cu amintiri placute despre seria asta. Doar ca eu ma asteptam la altceva legat de mafie si prietena ei care nu mai aparea… si Tatiana (nume de origine rusesc). Ar fi fost super daca ar fi fost legata de mafie. Chiar ma gandeam c-o sa fie altceva, dar dupa s-a concentrat prea mult pe sex ca sa-mi mai placa…

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

