Publicat în Apariţii, Uncategorized

Cărți la puterea a patra!


Salutare din nou! ^_^

Astăzi ne auzim cu o altă autoare, de ale cărei cărți sunt realmente îndrăgostită, încă de când am descoperit-o pe platforma Wattpad! Este vorba despre Corina Cîndea! Sunt atât de încântată că, în sfârşit, o voi cunoaşte şi că o voi strânge în brațe, încât număr zilele până atunci. Am nişte amenințări mai vechi de pus în aplicare (ştie ea despre ce vorbesc), dar cred mi se vor şterge cu totul din minte, atunci când ne vom afla față-n față. De altfel, de-abia aştept ca Maddox şi Jay să le țină de urât bărbaților din neamul Morgan, în biblioteca mea, în momentele când fetele sunt atente la meci! :))

Tot pe 19 noiembrie, de data asta la ora 12:00, la Târgul de Carte Gaudeamus, la standul Editurii Librex, autoarea ne aşteaptă să ne bucurăm împreună cu ea de lansarea volumelor Micuţa balerină & Măști și secrete.

Deja ştiti că mă voi perinda şi eu pe acolo. Cel mai probabil, cam toată ziua de sâmbătă! :)) Dar nu e vina mea, este a Editurii Librex care ne tentează fără ruşine cu autoarele şi cărțile pe care le iubim! ❤

Dacă nu reuşiți să ajungeți, Librex are deja pregătite nişte surprize pentru voi, încă de pe-acum! Primele 1000 de precomenzi, atât ale Micuței balerine, cât şi ale cărții Măşti şi secrete, vor ajunge în mâinile voastre cu un autograf personalizat de la autoare. Dar asta nu e tot! Aceştia oferă un pachet format din cele două volume ale seriei Triplu H + un semn de carte adorabil. De asemenea, dispunem şi de un pachet de autor format din cele 4 cărți ale Corinei cu autograf personalizat. La ambele pachete avem 10% reducere + transport gratuit.

V-am tentat şi pe voi, nu-i aşa? 😀

15032780_10209894219225487_8550345804830478792_n.jpg

Pentru mai multe detalii, intraţi pe pagina de facebook dedicată evenimentului.

Interviul luat autoarei – aici.

Puteți citi primele 11 capitole la Triplu H, vol. 1 – aici.

Primele 15 capitole la Triplu H, vol. 2aici.

Primele 10 capitole la Măști și secreteaici.

Primele 10 capitole la Micuţa balerinăaici.

capture-20160928-044054

6 gânduri despre „Cărți la puterea a patra!

  1. Recent am reusit sa iau Triplu H. Iar aseara am inceput sa citesc primul volum. Deja imi placeeee. Sper sa reusesc sa iau si celelalte carti.
    Pana atunci ia vino tu cu o recenzie ca sa se bucure si sufletul meu 😉
    Din pacate nu voi fi la Gaudeamus 😦 dar sigur va fi un succes.

    Apreciat de 1 persoană

    1. Eu am citit toate cele 4 cărți ale Corinei pe wattpad deja, dar vreau să le recitesc, pentru a reveni și cu o recenzie la fiecare. Pentru că merită a fi citite și vreau să conving cât mai multă lume s-o facă! ❤
      Mi-ar fi plăcut să ne întâlnim la târg! Poate data viitoare reușim!

      Apreciază

Lasă un răspuns

