Publicat în Apariţii

Ultimul viking te va găsi nemuritor…dincolo de timp!


Bună, dragilor! Nu ne-am mai citit de mult. Știu că nu prea am mai postat mare lucru în ultima vreme, și nu cred că se va remedia situația prea curând. Deși am deja niște idei pe care să le pun în aplicare, timpul nu-mi permite și, atunci când am puțin liber, aleg să-l petrec altcumva decât să scriu pe aici. Chiar îmi pare rău! Am cam neglijat blogul și nu-mi place când se întâmplă asta.

Dar să nu dăm voie tristeții să ne acapareze! Așa cum zice și titlul postării, cam indirect ce-i drept, ne vom bucura de cel de-al treilea volum al seriei Nemuritor de Oana G. Arion. Nu știu de voi, dar eu una abia aștept să continui povestea de unde am rămas și să mă pierd (din nou) în aventura pricinuită de personajele noastre ilegal de sexy!

Sunt tare curioasă cu ce ne va mai surprinde autoarea, ce alte ființe supranaturale ne vor mai apărea în cale, ce legende străvechi vom mai descoperi pe parcurs și cum va face față noilor obstacole întâmpinate mica noastră războinică, Victoria Grey. Dar, mai ales, sunt curioasă în privința poveștii de dragoste a eroinei cu vampirul Arrio! Oare ce se va alege de iubirea lor în acest volum? Vor reuși să se pună cu timpul și să fie cu un pas înaintea acestuia? Vikingul Ian își va întâlni și el sufletul pereche sau deja l-a găsit și noi nu știm încă?

Întrebări ale căror răspunsuri sigur le vom găsi până la final. Așa că, până atunci, pe 19 noiembrie, la ora 13:00, la Târgul de Carte Gaudeamus, la standul Editurii Librex, autoarea ne aşteaptă cu mare drag pentru a fi părtaşi la lansarea celui de-al treilea volum al seriei Nemuritor„Dincolo de timp”.

Eu voi fi acolo. Dar voi? 🙂

De asemenea, dacă nu veți putea ajunge la târg, puteți precomanda volumul trei de pe site-ul editurii, iar primele 1000 de precomenzi vor primi cartea cu autograf personalizat din partea autoarei. În plus, dacă nu dispuneți nici de primele 2 cărți ale seriei, tot Librex vă pune la dispoziție şi un pachet de autor care conține primele trei volume de Nemuritor. Pachetul are 10% reducere + transport gratuit.

14876594_629613890554919_6629114961010264410_o

Pentru mai multe detalii, intraţi pe pagina de facebook dedicată evenimentului chiar aici.

Recenzia primului volum – Ultimul viking.

Recenzia volumului doi – Te voi găsi.

capture-20160928-044054

Lasă un răspuns

