Publicat în Tag-uri şi lepşe, Uncategorized

The Pokemon Go! Book Tag


Screen Shot 2016-07-23 at 11.03.28

Here we go! Recunosc, mi-am descărcat și eu jocul, dar am renunțat repede la el. :)) Așa că mai bine mă ocup de tag-ul ăsta simpatic pe care l-am descoperit la Diana pe blog (Dreams Have Wings)! ^_^

1

Trilogia Forțele răului absolut de Kelley Armstrong. Dar și seria Academia vampirilor de Richelle Mead. Fetele Gallagher de Ally Carter.

2

Charlotte Bronte și Jane Austen.

3

Divergent de Veronica Roth. Dar eu încă mai am speranțe că o voi citi până la urmă.

4

Unele cărți ale Amandei Quick.

5

Hmm… Cred că mai trebuie să treacă puțin timp până să mă încumet să citesc Cântec de gheață și foc de George R.R. Martin.

6

Doar una? Sigur glumești cu mine, Gengar. Ascultă aici, ștrengarule! N-aș putea să aleg una singură în veci, capisi?

O să numesc întreaga serie Alina Marinescu a Monicăi Ramirez, pentru că așa au făcut fiecare volum în parte. M-au ținut trează și cu sufletul la gură în fiecare noapte, fără să se gândească la faptul că mi-au furat orele de somn. Dar nu regret. Au meritat să le dedic absolut fiecare minut! Stai să vezi ce o să mă aștepte când o să vină ultima carte. Presimt că o să plâng la final. O să plâng tare mult.

Cine o să mai facă glume cu mine, dacă Ford și Jason n-or să mai fie? Cine îmi mai răspunde cu sarcasm, dacă nu Ramon? Cine îmi mai ține spatele, atunci când mă arunc într-o nouă misiune, gata să-mi risc viața pentru omenire? Cine mă mai impresionează cu latura lui romantică, lăsându-mi un Glock sub pernă? Pe cine mă mai enervez eu, dacă n-o să mai fie nici măcar Cub de gheață în peisaj? Cine mă mai bate părintește pe umăr, dându-mi sfaturi într-o lume extrem de periculoasă pentru oricare alt suflet?

Spuneți și voi acum! Cine?

7

Jasiree (Desiree & Jack Harper)

8.png

Acum câteva veri când m-am apucat de citit cărțile mamei. Ajungeam să citesc și două cărți pe zi.

9

Alina Marinescu de Monica Ramirez. Academia vampirilor de Richelle Mead. Rephelimii de Simona Stoica. 

10

lansare-de-carte-cautand-fericirea-scrisa-de-teresa-wojcik-14480128660560-resize

11.png

Fetele Gallagher de Ally Carter. Am citit doar primele 4 volume. Mai sunt încă două care nu s-au tradus și la noi.

12

image_574d71f0de140-500x500

13.png

Felinare stinse de Cristina Oțel. Puteți citi un fragment aici!

14079539_495907837285388_7657146834259818101_n

14

Monica Ramirez. Richelle Mead.

15.png

Vreau continuările seriilor Frăția pumnalului negru, Vânătoare nocturnă și Fetele Gallagher.

Oricine poate să-l preia! ^_^

*Tag-ul se regăsește și pe Shattering Words.

text90455842

Un gând despre „The Pokemon Go! Book Tag

Lasă un răspuns

