Publicat în About, Tag-uri şi lepşe

Liebster Award Nomination! #1


liebster

Îi mulțumesc Deliei de pe blogul The Sagittarius Books pentru nominalizare! A trecut ceva vreme de când n-am mai dat curs unei lepșe și chiar îmi era dor.

Pașii pe care trebuie să-i urmezi dacă ai fost nominalizat:

1. Mulțumește-i persoanei care te-a nominalizat și menționează-i blogul.

2. Listează regulile în postarea ta.

3. Afișează premiile Liebster undeva pe blogul tău.

4. Răspunde celor zece întrebări prevăzute de persoana care te-a nominalizat.

5. Scrie zece lucruri random despre tine.

6. Nominalizează 5-11 blog-uri și informează-le că au fost nominalizate.

7. Asigură blog-urile pe care le-ai nominalizat cu zece întrebări.

10 lucruri despre mine:

1. Nu îmi place pepenele galben.

2. Acum ceva vreme, dacă o carte mă plictisea și enerva de la primele pagini, o închideam și nici că o mai lecturam vreodată. Acum nu mai este așa. Cred…

3. Nu îmi place ciocolata amăruie. Rar se întâmplă să mă mai păcălească mama și să-mi bage pe gât câte o bucățică. :))

4. Îmi place să scriu, deși nu-mi iese mereu cum vreau și câteodată durează ceva mai mult până îmi vine inspirația. Scriu în special short story, dar m-am apucat și de ceva mai mare, ca să zic așa.

Găsiți pe blog câte ceva postat sau pe wattpad, dacă sunteți interesați.

5. Nu știu să înot, dar iau lecții în prezent.

6. Am mai spus-o, dar o mai zic o dată: sunt o romantică incurabilă!

7. Nu există zi din săptămână în care să nu râd sau măcar să zâmbesc.

8. Îmi place să mă îmbrac cât mai lejer și confortabil. Deși am multe rochițe și fuste, se întâmplă destul de rar să le port.

9. Nu prea mă machiez. Luciul de buze sau rujul le folosesc cel mai mult. Iar în zilele în care chiar mă „colorez” pe față, utilizez doar puțin fond de ten, eyeliner, rimel și ruj.

10. De ceva vreme, am o pasiune pentru cerceii care se prind și de pavilionul urechii.

Întrebările la care am fost nominalizată să răspund…

1. Ce carte din afara zonei tale de confort ți-a plăcut cel mai mult?

„40 de zile” de Chris Simion.

Înainte, nu eram atrasă de cărțile care nu prea aveau dialog și prezentau narațiune în abundență, descrieri peste descrieri, pasaje întregi de profunzime care să te pună serios pe gânduri, fraze cu dublu înțeles care să te dea peste cap și să te facă să te-ntrebi câte-n lună și-n stele. Nu citeam cărți care nu aveau o poveste care să mă facă să râd, să plâng, să mă enervez, să arunc cu ceva sau orice altceva. Pur și simplu, nu aveam tangențe spre astfel de lecturi. Dar, acum, nu mă mai deranjează acest lucru.

2. Există un autor pe care nu-l suporți? Care e acela?

Încă nu am avut ocazia să dau peste un autor care să mă enerveze așa de tare. :))

3. Ce fel de muzică asociezi cărților pe care le citești? E același gen pentru toate, sau e un amestec divers?

Depinde de carte, de ceea ce îmi transmite pe moment. Muzica nu e aceeași pentru fiecare lectură pe care o citesc.

4. Dacă te-ai descrie într-un singur cuvânt, care ar fi acela?

Curioasă.

5. Care e locul tău preferat de citit? Ai cumva un loc special sau preferi să citești peste tot și oriunde?

În patul meu. Mai citesc și în alte locuri, în funcție de starea pe care o am în acel moment, dar patul din camera mea rămâne preferatul meu. 🙂

6. Stilul cărei perioade vintage ți se potrivește? Nu vorbim neapărat despre modă, ci despre tot ce reprezintă stilul perioadei respective: artă, muzică, reclame…

Grecia antică, secolele XII – XIV, secolul al XIX – lea.

7. Îți place să mănânci sau să bei când citești? Dacă da, atunci ce anume?

Da, se mai întâmplă să mănânc sau să beau în timp ce citesc, dar am mare grijă să nu pătez cărțile. Suc, ceai sau bere cu lămâie, la capitolul băuturi. Iar, pentru burdihan, consum iaurt, pizza, cartofi prăjiți, fructe sau ceva dulce.

8. Cu ce personaj literar te identifici cel mai mult?

Bună întrebare! Consider că mă identific, mai mult sau mai puțin, cu fiecare personaj pe care-l întâlnesc în aventurile mele.

9. Care e țara ta preferată din fiecare continent al lumii (în afară de Antarctica și Australia, pentru că motive)?

Mi-ar plăcea să fac o călătorie în jurul pământului, pentru a cunoaște mai bine fiecare țară în parte și sper că în viitor să pot face asta. Nu pot spune că am una preferată, mai ales din fiecare continent. O să le numesc pe cele pe care aș dori să le vizitez pentru început.

Europa – România, pentru că țara mea! Ar mai fi Spania, Grecia, Franța, Norvegia, Anglia, Irlanda, Scoția și Moldova. Și să nu uităm de Rusia!

Asia – Japonia, pentru că, datorită anime-urile, am descoperit-o și mi-aș dori tare mult să ajung să o vizitez într-o zi! Coreea și India.

Africa – Egipt, pentru că, pe bune acum, cine nu este curios în privința a tot ceea ce înseamnă această țară?

America de Nord – Mexic, pentru că RBD! Dar, bineînțeles, SUA și Canada ar urma la rând.

America de Sud – Brazilia, pentru că mi-ar plăcea să iau parte la carnavalul de la Rio! O alta ar fi Argentina și… cam atât.

10. Care e personajul literar pe care l-ai lua la palme și de ce?

O întrebare interesantă. Ar fi mai multe personaje, dar cea care îmi trece acum prin minte este Nicol din Neamul corbilor. De ce? Pentru că a făcut ce a dus-o căpățâna, crezând că așa e mai bine pentru toți, dar s-ar putea să nu fie chiar așa cum crede. Vedem ce se întâmplă în cel de-al doilea volum.

Întrebările mele pentru blog-urile nominalizate…

1. De la ce autor ai citit cele mai multe cărți?

2. Cea mai bună serie pe care ai citit-o până acum?

3. Un moment important din viața ta de cititor este…?

4. Cam câte cărți numără biblioteca ta?

5. Citatul preferat?

6. Aștepți cu nerăbdare ca o carte anume să apară și la noi?

7. Ai vreun obicei prost legat de cărțile tale?

8. Care este ultima carte pe care ai citit-o?

9. Numește trei dintre cărțile tale preferate. Descrie-le pe fiecare în 2-3 cuvinte.

10. Ce gen de lectură nu ai aborda niciodată?

Nominalizez în continuare următoarele blog-uri:

HopeLess

Simina Maria

Three Raven Feathers

Adolescență cu nasu-n cărți

World of books

Oricine altcineva este binevenit să o preia.

text90455842

14 gânduri despre „Liebster Award Nomination! #1

  1. Dupa cum am promis revin cu raspundurile:
    1. Nora Roberts este autoarea cu cele mai multe carti citite.
    2. Nu am citit pana acum nici o serie.
    3. Un moment important ca cititor nu am dar pot spune ca m-a marcat cartea „Elsa” de Florina Sanda Cojocaru.
    4. Nu stiu cate carti am in biblioteca dar nu multe ( intre 50 si 100).
    5. ” Niciodata sa nu spui niciodata” citatul preferat.
    6. Nu am vreo preferinta la momentul acesta 🙂 .
    7. Mi se intampla, mai rar, sa mananc in timp ce citesc.
    8. „Elsa” de Florina Sandu Cojocaru.
    9. „Mandrie si prejudecata” cartea preferata ( curaj, incredere, frumusete), „Mizerabilii” (curaj, iubir), iar pe pozitia a treia ar fi mai multe dar aleg una (din pacate) „Ugly love” (iertare, curaj, iubire).
    10. Horror – sa nu aud de ada ceva 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    1. Mulțumesc că ți-ai făcut timp să răspunzi! 😀
      „Mândrie și prejudecată” este și una din cărțile mele preferate! 💜 Ugly love și Elsa nu le-am citit încă, dar se află amândouă pe lista mea și sper să ajung să le citesc cât de curând. 🙂
      Horror nu am încercat nici eu, dar aș vrea să încep cu ceva ușor, ca să văd dacă mă atrage.

      Apreciază

Lasă un răspuns

