Publicat în Uncategorized

Top 9 bloggeri: despre cea mai formativă carte pe care au citit-o


Adrian R. Ivan de pe Cerșetor de zâmbete a realizat un articol prin care a adunat părerile bloggerilor despre cărțile care i-au format, printre care și a mea. ^_^

Raluca & Ivan

Am facut un tag acum câteva minute și era un item care îți cerea să recomanzi trei cărți și m-am tot gândit obsesiv la ce ar raspunde cei cărora le-am dat tag-ul mai departe. Așa am ajuns la concluzia că ar trebui să fac un post în care să adun părerile unor bloggeri legat de cărțile lor formatoare. Cărțile care au dus la formarea personalității și a caracterului lor.

Vă invit să le citiți răspunsurile:

Yuki Black de la yukiblack.wordpress.com

’Lolita’ de Vladimir Nabokov mi s-a părut una dintre cele mai constructive cărți din cariera mea de cititoare. Cartea prezintă degradarea conștiinței umane în mod treptat, în timp ce femeia este văzută ca un trofeu. Consider că este o carte formativă datorită lucrurilor pe care am ajuns să le descopăr odată cu lecturarea cărții, modul lucid în care bărbatul privește femeia, ce înseamnă normalitatea, dar și rolul omului într-o societate greu de…

Vezi articol original 1.841 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

