Publicat în About

Books #4 – martie 2016


Bună, dragilor! Nu ne-am mai auzit citit de ceva vreme. Cum o mai duceți? Ce mai citiți? Eu o duc destul de bine. Pe lângă facultate, teme, ascultări și seminarii, am reușit să-mi mai fac timp și pentru lectură și chiar am citit destul de mult, în special din mediul online, pe Wattpad. O platformă pe care v-o recomand! Aici veți putea găsi cărți pe placul vostru sau puteți să vă scrieți propriile gânduri și povești!

Bineînțeles că lecturile se tot strâng în continuare. Prețurile și descrierile lor sunt de vină, nu eu, așa că n-am avut încotro și a trebuit să mă las tentată de ele.

*Scuzați calitatea pozelor.

Aceste două cărți le-am achiziționat prin intermediul unui grup de vânzare/cumpărare cărți de pe facebook. Cerul e pretutindeni o doream de ceva vreme, iar Irene mi-a trezit interesul pentru că „Un roman-bombă, diabolic și strălucit construit.”, declară Kirkus Review. Dar și pentru că n-am mai citit de ceva vreme un roman polițist. Cred că acesta este exact ce îmi trebuie!

12992359_1073344456042244_1043929168_n

Cărțile Amandei Quick le-am luat împreună cu revista Libertatea pentru femei. Chiar dacă unele cărți de-ale autoarei nu s-au ridicat la așteptările pe care le aveam în privința lor, Quick rămâne una din autoarele mele preferate. Celelalte patru le-am găsit la Cora cu 5 lei bucata, așa că n-am ezitat să le iau. Toate 6 fac parte din colecția Cărți Romantice de la Editura Litera. 

12987951_1073344476042242_2111855709_n

Fericirea începe azi am primit-o la un schimb și, în sfârșit, am ambele volume și eu, iar celelalte trei cărți din colecția Iubiri de poveste le-am achiziționat tot de pe un grup de facebook.

12992200_1073344459375577_402049523_n

Mi-am luat și al doilea volum din Triplu H de la autoare. De data aceasta, o am și cu autograf! Yey! Sunt tare nerăbdătoare să le recitesc! ❤ Voi ați lecturat cărțile? Dacă nu, ce mai așteptați?

12736170_1046348478741842_294389724_n-horz

Acestea le-am primit de la Young Fiction, Editura Trei, pentru recenzii. La volumul doi din trilogia Endgame, o găsiți aici, iar la Arta visării, aici. Fărâme de șoapte urmează să o citesc.

12966564_1073344486042241_142617127_n

Voi cu ce lecturi v-ați mai aglomerat biblioteca? ^_^

Dede

2 gânduri despre „Books #4 – martie 2016

  1. O parte din cartile Amandei Q. le-am citit iar cele care apar sambata le cumpar de regula. Nu stiam ca la Cora sunt astfel de oferte. Mersi pt informatie. Trip[lu H mi-as dori sa le achizitionez (volumele aparute). Cand? Nu stiu.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

