Publicat în About

Books #1 ~ septembrie 2015


Salutare, tuturor! ^_^

Am zis să fac şi eu o rubrică de genul şi să vă prezint cărţile pe care le-am achiziţionat până acum pe luna aceasta. Cele din colecţia Cărţi Romantice (Lira/Litera) le-am găsit la ofertă la Cora şi n-am rezistat să plec fără să-mi iau câteva, după cum se observă.

Fotografie2467

Fotografie2466

Fotografie2464

Fotografie2465

Fotografie2459

Fotografie2460

Fotografie2461

Umbra nopţii am luat-o de la cineva dintr-unul din grupurile de pe facebook de vânzare/schimburi de cărţi.

Fotografie2463

Iar Trenul orfanilor am primit-o la un schimb.

Fotografie2462

Primele trei cărţi sunt deja citite, Amanda Quick fiind una dintre autoarele mele preferate. Sper să revin şi cu recenziile la ele cât mai curând. Pe când, celelalte îşi aşteaptă frumos rândul.
Voi ce cărţi v-aţi mai cumpărat sau ce plănuiţi să vă mai luaţi?

Dede

Lasă un răspuns

