Publicat în Fragmente

Fragmente #1 – Obsidian (Lux #1) de Jennifer L. Armentrout


f1ae2b2f3f94701d189dd11386684225
„- Am auzit că te duci la dans cu Simon Cutters.
Mi-am aranjat o şuviţă de păr care-mi căzuse pe ochi. Vântul mi-a aruncat-o înapoi.
– Veştile circulă foarte repede.
– Da, aşa se întâmplă pe aici.
S-a întins iar spre mine, de data asta ca să-mi dea după ureche şuviţa aia de păr. Încheieturile degetelor lui mi-au atins uşor faţa. Atingerea aceea uşoară mi-a dat o furnicătură ciudată şi un tremurat care nu avea nimic de-a face cu frigul de afară.
– Credeam că nu-ţi place de el.
– Nu e chiar aşa de rău, am zis eu.
Pe terenul de sport erau acum nişte copii la încălzire, care se pregăteau de alergări.
– În felul lui, e drăguţ, şi m-a invitat să merg cu el.
– Te duci cu el doar fiindcă te-a invitat?
Nu aşa se face? Am dat din cap. Îmi tot învârteam cheile în mână, iar Daemon nu se grăbea să vorbească.
– Tu te duci la dans? l-am întrebat.
Daemon s-a apropiat mai mult de mine, astfel încât genunchiul lui mi-a atins coapsa.
– Are vreo importanţă? a zis.
Mi-am reţinut potopul de înjurături care îmi venea în minte.
– Nu chiar.
S-a aplecat spre mine.
– N-ar trebui să te duci cu cineva la dans doar fiindcă te-a invitat.
Mă uitam în jos, la cheile de la maşină, întrebându-mă dacă aş putea să scot ochii cuiva cu ele.
– Nu văd ce legătură are toată treaba asta cu tine.
– Eşti prietena surorii mele şi de-aia are legătură cu mine.
M-am uitat la el cu gura căscată.
– E cel mai prost raţionament pe care l-am auzit vreodată. M-am îndreptat spre maşină, dar m-am oprit lângă portbagaj. N-ar trebui să te preocupe ce face Ash?
– Ash şi cu mine nu suntem împreună.
O parte idioată din mine s-a bucurat la gândul că ei doi nu sunt împreună. Am clătinat din cap şi m-am dus spre portieră.
– Nu te mai agita, Daemon. N-am de gând să renunţ fiindcă nu-ţi convine ţie.
A tras încet o înjurătură şi a venit după mine.
– Nu vreau să intri în vreo belea.
– Ce fel de belea?
Am deschis portiera maşinii. El s-a prins cu mâna de portieră. Una dintre sprâncene i se arcuise în sus.
– Cunoscându-te, nici măcar nu pot să-mi imaginez în ce-ai putea să intri.
– Da, normal, fiindcă Simon o să lase o urmă pe mine care o să atragă nişte vaci ucigaşe în loc de extratereştri ucigaşi.”


8
2 gânduri despre „Fragmente #1 – Obsidian (Lux #1) de Jennifer L. Armentrout

Lasă un răspuns

