Publicat în Tag-uri şi lepşe

Premiile Liebster


Doresc să-i mulţumesc lu’ Lucy de pe blogul Cărţi, vise şi fluturi pentru nominalizare! ^_^

liebster-award-logo

Regulile:

– Mulţumeşte-i persoanei care te-a nominalizat scriind link-ul către blogul ei în postare;

– Răspunde la toate întrebările primite;

– Nominalizează 11 bloggeri;

– Formulează 11 întrebări la care să răspundă cei nominalizaţi de tine;

– Nu poţi nominaliza persoană care te-a nominalizat pe tine;

– Trimite-le nominalizaţilor un link la postarea în care i-ai numit, pentru a-i informa.

Ce întrebări am primit eu….

1. Dacă o carte începe să te plictisească, o laşi sau o citeşti până la sfârşit?

Mă chinui să mai citesc puţin. Poate, într-un final, începe să mă prindă, dar, dacă nu se întâmplă asta, o pun deoparte şi nici că mă mai aproprii de ea.

2. Despre ce ai scris în primul tău post pe blog?

În primul meu post, cam anemic de altfel, am urat un „La mulţi ani!” celor ce-şi sărbătoreau onomastica de Sf. Nicolae şi m-am prezentat, oarecum, cititorilor care aveau să mă urmărească.

3. Tuturor celor din familia ta le place să citească?

*tuşeşte, încercând să-şi mascheze hohotele de râs* Din păcate, nu prea. Înafară de mama, care a început să citească şi ea mai rar, mai nimeni nu se omoară cu cititul din plăcere.

4. Câte cărţi cuprinde colecţia ta?

La ultima verificare, biblioteca mea numără 200 de cărţi strânse în ultimii doi ani.

5. Preferi să citeşti noaptea sau ziua?

Pentru mine, nu contează momentul zilei. Depinde doar de cartea respectivă.

6. Îţi plac cărţile scrise mai mult de autorii români sau de cei internaţionali?

Îmi plac, în mod egal, ambele categorii, deoarece m-au fascinat şi mi-au displăcut şi cărţi de autori români, dar şi de autori străini.

7. Ce atitudine ai faţă de reţelele de socializare?

Se face prea mult tam-tam în lumea asta, iar mulţi tineri sub 14 ani au inundat (la propriu) aceste reţele, în loc să se bucure de copilărie cât încă mai au ocazia. Ar trebui ca cei ce deţin astfel de reţele să controleze mai cu atenţie accesul anumitor persoane.

8. Ai vreun playlist anume când citeşti? (asta dacă asculţi muzică în timp ce citeşti)

Ador muzica, dar o combin destul de rar cu lectura.

9. Ce ecranizări ţi-au plăcut în special?

Deşi n-am citit cartea, filmul mi-a plăcut foarte mult: Viaţa lui Pi.

10. Duci o listă a cărţilor citite?

Bineînţeles! Înafară de Goodreads, am şi o listuţă pe care o scriu cu mâna mea.

11. Câte cărţi ai citit anul acesta până acum?

Am citit doar 14 cărţi. Cam puţine la câte mi-am propus.

Îi nominalizez, dacă nu au fost deja şi dacă vor să răspundă la întrebări, pe:

Andreea Păunescu (Din dragoste pentru cărţi)

Cristina (Healthy Reading)

Ioana (Nu ştii niciodată ce poti găsi)

Mădălina (Madalina’s Books)

Lorellei

Devoratorul de carti

Bogdan şi Cristina (RIOT! books)

Duca (Reader’s Republic)

Ghanda (Jurnalul unei cititoare)

Alina Misaki (Din dragoste pentru carti)

KRISZ (Walking on Letters)

Şi întrebările mele:

1. Ce te-a determinat să intri în lumea bloggerit-ului?

2. Romane de dragoste sau poliţiste? De ce?

3. La ce carte ai făcut prima ta recenzie?

4. Activezi şi pe alte blog-uri? Dacă da, pe care?

5. Dacă ar fi să asociezi o carte cu o melodie, care ar fi acelea? De ce?

6. Cât timp ţi-a luat cel mai puţin să citeşti o carte? Dar cel mai mult?

7. Ai un loc preferat unde citeşti? Care este acela?

8. Pe lângă citit şi bloggerit, ce alte pasiuni mai ai?

9. Cartea sau seria preferată?

10. Cuplul de personaje preferat dintr-o carte/serial?

11. Câte comori se află în biblioteca ta?

Dacă sunt persoane ce nu sunt nominalizate sau nu dispun de un blog personal, pot să răspundă la întrebări într-un comentariu mai jos. ^_^ 

3 gânduri despre „Premiile Liebster

Lasă un răspuns

