Publicat în About

2015 Reading Challenge


provocare-2015

Mai bine mai târziu decât niciodată!

Sunt conştientă că n-o să termin acest Reading Challenge anul acesta, dar încercarea, moarte n-are, nu-i aşa? Eu mi-am propus să citesc cam în jur de 40, iar, deocamdată, am citit 6 cărţi (de fapt, doar 5, deoarece una dintre ele este împărţită în două volume).

Voi aţi acceptat această provocare? Câte cărţi aveţi de gând să citiţi până la sfârşitul anului?

Acesta este cel scris de mine (scuzaţi claritatea pozei).

Fotografie2009

Iar acum, ce am citit:

O carte cu mai mult de 500 de pagini: Endgame – Jocul Final. Convocarea de James Frey&Nils Jhonson Shelton

O carte scrisă de cineva sub 30 de ani: Provocarea (vol. I şi II) (Rephelimii #1) de Simona Stoica

O carte cu titlul format dintr-un cuvânt: Clipa de Douglas Kennedy

O carte cu recenzii negative: Octopussy de Cristina Boncea

O carte bazată pe o poveste reală: Asasin la feminin (Alina Marinescu #1) de Monica Ramirez

 Pe data viitoare! 🙂

4 gânduri despre „2015 Reading Challenge

Lasă un răspuns

