Publicat în About

Îndrăzneala unui nou început


Salutare, tuturor! Eu sunt Andreea. 🙂

Surprinşi, oare? Eu cred că nu. :))

Doresc să urez un „La mulţi ani, plin de sănătate şi tot ce vă doriţi!” celor care îşi sărbătoresc astăzi onomastica, printre care şi eu. 😉 Sper că anul acesta aţi fost cuminţi şi nu aţi primit nicio nuieluşă de la Moş Nicolae.

Se pare că a venit şi vremea mea. E timpul să am şi eu un locşor propriu în această „lume” a bloggerit-ului. Astfel, a luat naştere „Praf de stele”! De ce în această zi? Eh, nici măcar eu nu ştiu. :))

Îmi propun să postez cât pot de des şi sper să reuşesc!

Unii dintre voi mă cunoaşteţi şi de pe blogul „Shattering words”. Să ştiţi că nu voi renunţa la mica mea familie: Simona, Roxana, Laura şi Lexy. Voi face parte în continuare din echipă, până mă vor da fetele afară. Glumesc! :))

Păi, să n-o mai lungim prea mult şi să vă las să vă bucuraţi de această zi! V-am pupat! :*

3 gânduri despre „Îndrăzneala unui nou început

Lasă un răspuns

